
Piotr Chrząszcz
Wystąpienia:
Piotr Chrząszcz jest absolwentem studiów Executive MBA na University of Quebec, Montreal, ukończył także Kolegium Nauczycielskie na Uniwersytecie Warszawskim oraz warszawską AWF.
Ma 19 letnie doświadczenie w zarządzaniu i projektach przede wszystkim na rynku telekomunikacyjnym, a ostatnio także w farmacji i ubezpieczeniach. Jego filozofia zarządzania opiera się na przekonaniu, że wyłącznie trwałe, innowacyjne i etyczne relacje z klientami, oraz wewnętrzna spójność organizacji co do celów i codziennej praktyki mogą stanowić podstawę dla dobrze prosperującego biznesu.
Przykładowe doświadczenia zawodowe:
- Zarządzanie i projekty w obsłudze klienta
- Budowanie lojalności i rozwój klientów b2b i b2c, tworzenie i realizacja komercyjnej strategii CRM
- Projekty dot. strategii i struktury marketingu i sprzedaży
- Zaawansowana analityka, customer insights, event-based marketing
- Liczne projekty na styku Biznes-IT
- Zarządzanie kanałami sprzedaży, zakupami i łańcuchem dostaw
- Tworzenie i rozwój systemów motywacyjnych
Po wieloletnim zaangażowaniu w Erze/T-Mobile, współpracuje obecnie z międzynarodową firmą Valeocon Management Consulting, jest także właścicielem CX Consulting.
